Inte rädd längre...

.. iallafall inte för Oskars jämthund Turbo. Jag berättade förut att jag har varit hund vakt till Turbo, men är i själva verket LIVRÄDD för hundar!!! Men jag var så less på att alltid vara rädd jämt så Anders har väl i princip "tvingat" mig att komma över det där ( men det tackar jag för älskling). Så nu kan jag vara med Turbo själv, är inte lika rädd längre för hundar som jag kunde vara förut, där jag antingen sprang därifrån eller ställde mig och blev hysterisk och grät! Fast nu lät det som att jag var botad men riktigt så bra är det väl inte men det är på god väg, för tror det eller ej men det är ett stort handikapp att inte kunna vara nära hundar med tanke på att typ alla har ju en!
Så tips till er som är hundrädd, ta tag i problemet istället för att låta det vara, det kommer ändå ikapp er någon dag!
Ja nu har jag lekt psykdoktor för en stund, men nu ska jag och Turbo gå hem till Sandra och plugga!

Kommentarer
Postat av: izablle

Då kan snart otto komma på besök också ;D

2010-03-27 @ 00:55:04
Postat av: Jessica

hehe nja inte riktigt redo för han än men om ett tag kanske ;P

2010-03-28 @ 17:18:18
Postat av: linda

men gud va duktig du är tjejen :) jag har då aldrig träffat någon som har varit så hundrädd som du var.. trodde aldrig att du t ex skulle kunna vara hundvakt... vilket enormt steg:)grattis eller vad säger man:) krama

2010-03-28 @ 19:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0