Budgivning!

åhh idag är det en underbar dag, solen skiner och jag är pigg och ska snart dra mig till skolan :) Men det bästa av allt var att jag och Anders var och kikade på en trea igår, den var perfekt för våra ideér som vi har och vill göra. Vi bor ju väldigt litet och behöver större så denna lägenhet på 67 kvm tyckte vi passa perfekt plus att det är huset mittemot där vi bor nu :) Så budgivningen är i dag, så nu är det bara att hoppas, vill verkligen ha den där lägenheten :)
Nu ska jag ta och göra mig klar, haha idag blir det till och med roligt för jag köpte jätte mycket nytt smink igår på make up store, alltid roligt med bra smink :)
jaja nu ska mitt lyckliga jag gå och äta frukost innan det är dags att gå!
hejdå alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0